پارسا جونمپارسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

پارسا جونم

سفری به زیبایی های درون تو

1392/6/31 15:52
نویسنده : مامان و بابا
201 بازدید
اشتراک گذاری

اگر برایت ننوشتم اگر از روزهای ناب ناب که با تو میگذرد دم نمیزنم مشغولم مشغول تجربه کردن دنیا با توام نازنین من!

از روزهایی که میگذرند و غیر از قلب من ذهن و جانم در هیچ جا با دست خطی ثبت نمیشوند و من همه همشان را برای خودم میخواهم پارسا عزیزم چگونه به تو بیاموزم حسادت بد است در حالی که من حسودم به لحظه ها به ثانیه ای که پلک زدنش بی دیدن روی ماهت باشد چقدر این تابستان خاص خاص رو دوست داشتم بوی تو در فضای هر فصل میپیچد و زمستانش هم به تازگی بهاریست که با تو آن بهار جان تازه گرفت

این هفته را با تو در سفر بودم اگر بگویم با تو سفر کردن دنیای شگفت انگیز جذابیتها و شادمانیهاست باور خواهی کرد؟ بسیار سفرکرده ام و به جد میتوانم بگویم این دو سفر آخر را هرگز فراموش نخواهم کرد سفرم با تو در ماه سوم بارداری به کربلا و سفر دیگرم با تو در آستانه ورودت به سه ماهگی به شمال همیشه چنین لحظه هایی را در ذهنم تداعی میکردم اما فقط به خاطر آرامش و آسایش تو لحظه ها راسپری کردم تا به قول مادربزرگها کمی محکمتر شی و خدا را شکر قوی پسرم ،جوانمرد کوچکم که گاهی با نگاهت احساس میکنم آنقدر ها هم که حس میکنم کوچک نیستی عجب مرد سفر بود سفری لذت بخش با همه دلهره هایش برای یگانه پسرم

یگانه ام این سفر آنچنان خوش گذشت که هر لحظه اش برایم لبخند را به همراه می آورد و تو با نگاه شیرینت و با همین صدای خاص کودکیت چه زیبا مرا واله و شیدا میکنی و باز هم میگویم خدایا شکرت

احساس خوشبختی با وجود تو از من جدا نخوهد شد

فرزندم این زیبا اولین سفرت به سفرها و سفرها می انجامد تا تو بزرگ میشوی و از هر یک چیزی می آموزی پسرم برایم مهم است بدانی خوش خلق بودن، آرامش و مهربان بودن گذشت و روحیه همکاری و از همه چیزبرای ساختن یک سفر دلچسب مهم تر است

تو با همه کودکیت که چه نوزادیت به من گفتی این خصلت ها در ذات توست و امیدوارم تیرگی ها و کژ خیالی های روزگار با تو چنان نکند که تو آنی از خصلت های پاک فرشـگِیت معصومیتت بکاهی

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Anonymous
26 شهریور 92 5:16
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارسا جونم می باشد