پارسا جونمپارسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پارسا جونم

سه ماهگیت مبارک پسرم

1392/6/31 16:09
نویسنده : مامان و بابا
4,132 بازدید
اشتراک گذاری

سه شاخه گل رز تقدیم به تو که سه ماه با تمام کوچکیت دنیای بزرگ من

شدی

 

سه شاخه گل مریم هدیه به توکه سه ماه مرا از تنهایی درآوردی وبا لبخند

 های زیبایت معنی عشق را به من فهماندی

 

سه شاخه گل زنبق نثارتو که سه ماه چون گلی در باغ دلم نشستی

وطراوت وشادابی را برایم ارمغان آوردی

 

سه شاخه گل نرگس هدیه به تو فرشته کوچکم که سه ماه  درکنارم

 خندیدی ولذت مادر بودن را به من چشاندی

 

سه شاخه گل اقاقیا روی سرکوچکت میریزم که سه ماه است برکت را به

 خانه ام آوردی

 

سه شاخه گل شقایق را تن پوش بدن زیبا ودوست داشتنی ات میکنم که

سه ماه  هروز با درخشش زیبای چشمان معصومت شاداب از خواب

برخواستم

 

سه شاخه گل یاسمن رااز برای تو تاج گلی میکنم وبرسرت مینهم که سه

 ماه  تمام عطروبوی زندگی ساده ام را بهاری کرده ای

 

وبالاخره سه شاخه گل لاله را دراین ماه زیبای خدا درزیر باران به تو خواهم

 داد که سه ماه است به مهربانی باران شبهای بی ستاره ام را  آرامش

بخش کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارسا جونم می باشد